You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
Polski Polski
PLN

Reklamacje i zwroty

Na początku pragniemy podkreślić, że nasza firma szanuje Twoje prawa i jeśli dzieje się coś niepokojącego nie martw się - nie ma powodów do zdenerwowania. Jeśli coś poszło nie tak i nie jesteś zadowolona(y) z dokonanego zakupu bądź po prostu chcesz zwrócić przedmiot w ramach odstąpienia od umowy zapoznaj się proszę z poniższymi informacjami.

Wybierz, który z opisanych przypadków jest zgodny z Twoją sytuacją:

  1. Przypadek I

    Zakupione produkty:

    a) dotarły uszkodzone
    b) dotarły inne, niż zamówiono
    c) dotarły i są niezgodne z umową

    W takim wypadku, możesz skorzystać z możliwości reklamacji i zaproponowanego przez nas formularza, który znajduje się TUTAJ.

    Produkty powinny być należycie zabezpieczone na czas transportu i dostarczone na nasz adres:

    Needle&Art
    ul. św. Jadwigi Królowej 11
    32-651 Nowa Wieś

  2. Zwrot części lub wszystkich produktów


    Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać (needleart@needleart.pl, listownie) w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia odebrania przesyłki. Proponowany przez nas formularz odstąpienia od umowy znajduje się TUTAJ.

    Od chwili złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz 14 dni na wysłanie produktów, od zakupu których odstąpiłeś. Produkty powinny być należycie zabezpieczone na czas transportu i dostarczone na nasz adres:

    Needle&Art
    ul. św. Jadwigi Królowej 11
    32-651 Nowa Wieś

Koszty wysyłki

Koszt wysyłki w przypadku reklamacji i zwrótu pokrywasz Ty. Koszty ponownej wysyłki przedmiotu otrzymanego przez nas w ramach reklamacji są po naszej stronie.

Wybór formularza

Nasze formularze to tylko propozycja dla Ciebie. Jeśli chcesz możesz wykorzystać własnoręcznie przygotowany dokument reklamacji lub odstąpienia od umowy. Wybór pozostawiamy Tobie.